Klachtenregeling
Direct contact
Duidelijk advies
Heldere afhandeling
Top en Co., Accountants en belastingadviseurs hebben op grond van het geldende kwaliteitshandboek en klachten regeling in de organisatie in het leven gesteld. Wij hechten zeer veel waarde aan een hoge kwaliteit van onze dienstverlening en vernemen graag wanneer relaties van onze organisatie niet tevreden zijn over de dienstverlening. De communicatie hierover is van groot belang, niet alleen voor u, maar ook voor ons.
Uw klacht kunt u op meerdere wijze indienen. Dit kan telefonisch met uw contactpersoon of met Johan Voorham. Indien u de klacht direct schriftelijk wilt indienen, dan kunt u dit via onderstaand formulier via onze website indienen.
Klachten komen bij Johan Voorham terecht, tenzij de klacht (mede) zijn functioneren betreft, in dat geval gaat de klacht naar Ronald van Zandvliet MSc RA. Klik dan hier.
"*" geeft vereiste velden aan
"*" geeft vereiste velden aan
Na ontvangst van het klachtenformulier zal uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen en met u en de andere betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het de Johan Voorham of Kenneth van Leeuwen niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren, dan zal hij in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van uw klacht bevestigen. In de meeste gevallen zal hij ook contact met u opnemen om te overleggen over de verdere stappen. Ook kunt u om een nadere toelichting of verdere informatie worden gevraagd.
Doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.
Mede in verband met beroepsreglementering zullen alle aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan.
In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van uw formele klacht wordt u daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk vragen wij hen voor geheimhouding te tekenen.
Algemene voorwaarden | Terms and Conditions | Klachtenregeling | Klokkenluidersregeling Realisatie en beheer door DIGIWEDO
Zuideinde 27
2291LJ Barendrecht
0180 – 820 243
J. van Naussaustraat 91 2596BR Den Haag
070 – 328 0193
Weena 268-270 3012NJ Rotterdam
010 – 800 80 01
Koningin Wilhelminaplein 13 1062HH Amsterdam
020 – 800 40 09